Kantoor met een weergave

FAQ

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen.

Heb je een andere vraag? Neem contact op

FAQ over Aperoboxen

Hoe zien de boxen eruit?
 

Dat hangt volledig af van de samenstelling van de webinarbox. De aperoboxen hebben over het algemeen een witte doos, in stevig karton dat wel tegen een stootje kan. We houden de afmetingen zo dicht mogelijk bij de omvang van de producten, zodat beschadiging bij transport maximaal vermeden wordt.
Op elke webinarbox kleven we een toffe sticker die volledig gepersonaliseerd kan worden. Wat we vaak doen, is op de sticker volgende tekst zetten: “Niet openen voor xx/xx/xxxx, xx:xx!” Dan weten deelnemers dat het bij het event/webinar hoort. Het is natuurlijk helemaal de max als de presentator van het webinar inspeelt op de inhoud van de webinarbox.

 

Kan ik zelf nog items toevoegen aan de box?

Natuurlijk. Veel van onze klanten voegen nog een brief of kaartje toe. Maar ook gadgets zoals een pen, blocnote, pin,… behoren tot de mogelijkheden. Zolang het in de doos past, zorgen wij ervoor dat het wordt meegestuurd. De meerkost voor de handling blijft heel beperkt en bezorgen we in de offerte.

Wat als ik een box op maat wil?

Heel graag! Vertel ons jouw idee en wij werken een voorstel uit!

Hoe moet ik de deelnemerslijst aanleveren?


Voor elke bestelling voorzien we een superhandig webformulier waar elke deelnemer zijn/haar gegevens invult om de webinarbox te kunnen ontvangen. Daarmee zijn we 100% zeker dat we alle gegevens van de eerste keer juist hebben ontvangen. Voor een demovoorbeeld, klik hier.
Heb je al een Excel-bestand? Dan leveren wij een template aan met een korte beschrijving hoe die te gebruiken.
Let wel op: Een niet correct aangeleverd bestand vraagt extra verwerking en vertraging. Deze handelingen zijn niet in de prijs inbegrepen en worden in regie aangerekend.

Hoe worden de gegevens van de deelnemers verwerkt?


We hebben de persoonsgegevens van de deelnemers nodig om etiketten te printen voor de webinarboxen zodat ze verzonden geraken. In sommige gevallen verwerken we de gegevens ook om de optimale route van onze chauffeurs te berekenen.
Indien we met een onderaannemer werken, hebben we daarmee een Verwerkersovereenkomst afgesloten.
Ten laatste 14 dagen na het webinar worden de persoonsgegevens definitief en onherroepelijk gewist van onze computers.

Worden de boxen wel op tijd geleverd?


Bij de meeste bestellingen werken we samen met bpost. Het liefst bezorgen we 2 werkdagen voor de dag van het event onze bestelling aan bpost. Uit onze ervaring blijkt dat dan zo goed als alle webinarboxen zijn aangeboden bij de ontvanger. Helaas bestaat 100% garantie in deze niet. Als je dat toch wil, versturen we de webinarboxen ofwel vroeger, ofwel schakelen we naar een andere formule waarbij de levering voor een bepaalde dag en uur wel gegarandeerd wordt.

Wat als de deelnemer niet thuis is om de box in ontvangst te nemen?


Dat gebeurt, ook tot onze aangename verbazing, minder dan verwacht. Met name in ca. 15% van de leveringen. Indien de e-mailadressen van de deelnemers bekend zijn, verstuurt bpost automatisch een e-mail met een track & trace voor de webinarbox. In die e-mail heb je ook de optie om de webinarbox op een andere plek te laten leveren, bijv. bij de buren, op kantoor, maar ook in carport als je dat wenst. Heeft de deelnemer eerder zijn/haar leveringsvoorkeur aan bpost laten weten, dan wordt hiermee rekening gehouden.

Lukt dat niet, dan komt de postbode de dag nadien opnieuw langs. Lukt het dan nog niet, dan kan de ontvanger de dag nadien de webinarbox ophalen in het postkantoor.

Is levering in het buitenland mogelijk?


Zeker. We faciliteren in heel wat landen, zowel binnen als buiten de Europese Unie. De verzendkost en leveringstermijn verandert mogelijk maar dat laten we je uiteraard tijdig weten.

Wat als een webinarbox beschadigd aankomt?


Laat ons eerst zeggen, dat we ontzettend veel inspanningen leveren om de webinarboxen op een dusdanige manier te verpakken dat beschadiging maximaal beperkt wordt. Daarbij houden we rekening met een valtest, een schuiftest en een wenteltest. Gebeurt het toch dat een webinarbox beschadigd aankomt, dan stellen we alles in het werk om asap een nieuwe webinarbox op te sturen. Vergeet zeker niet om foto's of een filmpje op te sturen van de beschadigde webinarbox.

Kan ik online bestellen?


Neen, dat is niet mogelijk. Via onze website kan je een offerteaanvraag doen. Wij nemen asap telefonisch contact met je op, bespreken de praktische zaken zoals de inhoud, personalisatie, deelnemerslijsten, betalingsvoorwaarden,… en maken een persoonlijke offerte op. Van zodra die akkoord is, ondernemen we actie om jouw bestelling tot bij de bestemmelingen te krijgen.

Wat is de doorlooptijd van een bestelling?

Van zodra we jouw handtekening hebben ontvangen, moet je – afhankelijk van de gekozen producten – rekenen op een doorlooptijd van ongeveer 10 werkdagen. Op de 10de werkdag worden de webinarboxen dan aangeboden aan bpost.

Wat als ik snellere levering nodig heb?

We beloven niet graag op voorhand iets wat we nadien niet kunnen waarmaken. Het is zeker mogelijk maar het hangt af van een aantal omstandigheden zoals de gekozen producten, de periode van het jaar waarin besteld wordt, het aantal webinarboxen, de adressen van de bestemmelingen,…
Bel of mail ons even en we bekijken samen of en hoe we dit gaan realiseren.

Hoe gebeurt de betaling?


De betaling gebeurt niet online maar enkel op factuur. De betaling dient te gebeuren vóór de verzending van de webinarboxen. Voor de diensten uit "pimp je webinar" maken we op voorhand afspraken.

Kan ik nog bijbestellen?


Als jouw actie succesvol is en er meer bestellingen binnenlopen dan verwacht, dan is een bijbestelling uiteraard mogelijk. Het aantal dat je wilt bijbestellen, is echter cruciaal.
Voor grotere bestellingen voorzien we sowieso al tot 5% marge in het aantal webinarboxen zodat kleine bijbestellingen snel kunnen worden verzonden. Is het aantal groter, dan moet je ermee rekening houden dat de producten ook opnieuw moeten worden besteld en dat we de handling opnieuw moeten inplannen. In dat geval bespreken we samen de planning om te bekijken wat haalbaar is.

Voor bijbestellingen rekenen we een extra handling fee aan die we echter op voorhand duidelijk communiceren.

Sitemap
Contact

Adres:
Straatsburgdok-Noordkaai 3, 2030 Antwerpen, België

Telefoonnummer:

BE: +3233614809

NL: +31852089300

E-mail: hello@webinarbox.be

BTWBE-0472.622.996

©2020 Webinarbox by Halito!